Overslaan en naar de inhoud gaan
After Work Drink

After Work Drink op 21/1

Omdat we zo blij zijn met al onze vrijwilligers en sympathisanten organiseren we op 21 januari een nodigen we je After Work Drink in Café Nachtmis, vanaf 17u.

Moet je dus toch eclairs ophalen die dag, wil je te weten komen welke goede doelen we steunen of heb je gewoon zin om een glas te drinken? Kom dan zeker langs!